Klinika Twojej Diety

Papryka faszerowana mięsem, kaszą i warzywami! Idealna na obiad, czy kolację 🌶

Brak Ci pomysłu na smaczny i zdrowy posiłek? Służymy pomocą!😊 Proste w przygotowaniu faszerowane papryki polecają się na obiady czy kolacje! W sezonie jesienno- zimowy nie może jej zabraknąć w Twoim menu!

Czy wiesz, że… papryka jest jednym z najbogatszych źródeł witaminy C? Zawiera jej ponad dwa razy więcej niż cytryna! Ma w sobie także spore ilości potasu czy prowitaminy A. Niedojrzała papryka ma kolor zielony, gdy dojrzewa przybiera kolor żółty, a następnie czerwony. W miarę dojrzewania zmienia się także jej smak na nieco słodszy. Papryka to niskokaloryczne warzywo, które zdecydowanie warto regularnie spożywać.

Kaszę ugotuj według instrukcji na opakowaniu i odcedź. Pokrojoną w kostkę cebulę i czosnek zeszklij na rozgrzanym oleju. Dodaj pokrojone w drobną kostkę pieczarki, duś do miękkości. Następnie dodaj mięso, przyprawy i smaż około 7 min. Wrzuć pokrojone w cienkie paski suszone pomidory, kaszę gryczaną i passatę. Paprykę przekrój na pół, wydrąż środek i nałóż do środka przygotowany farsz. Piecz około 25min w 180°. Chwilę przed końcem pieczenia posyp startym serem mozzarella. Po wyciągnięciu z piekarnika posyp natką pietruszki i gotowe, smacznego!

Jeśli potrzebujesz pomocy i wsparcia doświadczonego dietetyka, serdecznie zapraszamy do współpracy! Zacznij swoją przygodę z dietetykiem. Sięgnij po zdrowie, wymarzoną sylwetkę i dobre samopoczucie 😊

Barbara Krawczyk - ZnanyLekarz.pl

Dietetyczne porady

Smacznie, zdrowo i pożywnie
🍭 Zobacz wszystkie wpisy